Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: X-band walk

lurs sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010

Standard X-band walk

Hvilken øvelse kan jeg gjøre som gir meg samme effekten som x band walk uten at jeg har strikker?

MyRevolution Coach
    Achievements:
    Veteran
    Eirik Sandvik sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av lurs Vis post
    Hvilken øvelse kan jeg gjøre som gir meg samme effekten som x band walk uten at jeg har strikker?
    Denne:

Du kan heve beinet noe lavere enn vist på klippet.

---
    The first time someone calls you a horse you punch him on the nose, the second time someone calls you a horse you call him a jerk but the third time someone calls you a horse, well then perhaps it's time to go shopping for a saddle.

http://www.eiriksandvik.com/

lurs sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2010
    Får man mer effekt av å gjøre den mot vegg? Eller har det ikke noe å si? Er det for å aktivere hofterotatorene?

Achievements:
    Aktiv
    Petters sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2012
    Alder
    25
    Får man mer effekt av å gjøre den mot vegg? Eller har det ikke noe å si? Er det for å aktivere hofterotatorene?
    Ved å kjøre den mot vegg er det med på at du får en ren arbeidslinje, om jeg kan si det sånn.
    Bekkenet ditt vil ikke tippe bakover, og forutsett at du har hælen inntil veggen når du kjører øvelsen så vil du kunne jobbe mer gluteus medius/minimus enn Tensor Fascia Late (en muskel som ligger framfor glut med).

Så mer effekt? Nei, ikke nødvendigvis. Så lenge du klarer å utføre øvelsen korrekt uten vegg. Så start med vegg før du går over til uten

MyRevolution Coach
    Achievements:
    Veteran
    Eirik Sandvik sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    De fleste kjører abduksjon med hoftefleksjon, altså, at låret beveger seg forover under utførelse. Dette er en kompensasjon man motvirker ved å fokusere på å holde helen i kontakt med veggen. "Petters" har svart på resten.
    ---
    The first time someone calls you a horse you punch him on the nose, the second time someone calls you a horse you call him a jerk but the third time someone calls you a horse, well then perhaps it's time to go shopping for a saddle.

http://www.eiriksandvik.com/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.