+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Ble medlem
    Jan 2012

Standard variasjon høyrep lavrep

Jeg har begynt å trene høyrep nå, helt opp mot 15-20 rep, eller veldig sakte utførelse( det blir jo samma sak) . Trener hele kroppen to ggr i uka, målet er volum.

Det jeg lurer på er om jeg skal kun trene høyrep i en periode (6-8 uker) og så bytte til litt lavere rep neste periode, eller om jeg skal kjøre høyrep første gjenomgang av kroppen og litt lavere rep andre gjennomgang samme uka lissom. så det blir mer variasjon for kroppen og flere forskjellig muskelfiber blir stimulert. ?

Altså 15-20 rep på hele kroppen mandag, tirsdag, onsdag og så
    rundt 6-8 reps på hele kroppen andre runde, da torsdag, fredag og lørdag. hvile søndag..

Hva vil være best for fremgang i volum/økning av muskelmasse?

MyRevolution Coach Borge Fagerli sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Det er ingen fasit på dette, men samme link som i den andre tråden du startet er aktuell her:

Tips og tanker om trening fra Børge Fagerli - MyRevolution

Les også blogginnlegget mitt: MyRevolution – Børge Fagerli | The Perfect Program
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.