+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 40 av 85
    MyRevolution Coach Borge Fagerli sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37

Standard Testimonial-tråden, skriv dine tilbakemeldinger her!

Med alle de gode tilbakemeldinger vi får på mail og som vi ser i treningsloggene og på PT-forumet, hadde vi satt stor pris på om dere kan skrive noen få ord om hvilke resultater dere har oppnådd med treningsprogram og dietter fra oss, eller via inspirasjon fra artikler og foruminnlegg.

Dette vil da brukes i markedsføringshensyn og på de nye websidene våre

På forhånd takk!

Vennlig hilsen,

Børge Fagerli
    Daglig Leder
    Coach MyoRevolution Team
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/

Achievements:
    Veteran
    ronny sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Meh, vanskelig å formulere seg... Ill make it simple:

Myorevolution.com sine forum et veldig bra sted å få svar på spørsmål om kosthold og trening. Det er en veldig avslappet og hyggelig stemning i forhold til andre tilsvarende forum. Man føler at man kan stole på rådene fra Børge, og om man betviler dem så suppleres somregel referanser.

Personlig gikk jeg fra 68kg til 76kg på en høst, treningsdagboken på myorevolution.com var veldig bra for motivasjonen og for styring av progresjon. Der ticket det også inn gjevnlige tips fra Børge & Crew.

Jeg fikk også konstante tilbakemeldinger på mitt treningsprogram, en tjeneste myorevolution i utgangspunktet selger.

I år har jeg fokusert mer på deffing/kosthold, også her får jeg gjevnlig tips og råd og er veldig takknemlig for det.

Ellers synes jeg produktene til Myorevolution er bra og kommer til å fortsette å handle her.

Ble medlem
    Sep 2007
    Alder
    25
    For det første så er myorevolution.net det nettstedet i Norge hvor du kan få raske, ordentlige svar på ca. alt du lurer på innen trening. Og at svarene også støttes opp av diverse forskningsrapporter er et pluss.
    Myorevolution skriver også mye rettet mot idrett og styrketrening for idrett, og dette er noe jeg har savna i Norge.

Hehe, min vektoppgang har vært fra 61,8 (nov) - 65,2 (feb) og kunne sikkert vært bedre om jeg
    A) Ikke var så aktiv
    B) Spiste mer.
    Nå som jeg skal satse seriøst på aikido må jeg spise enda mere Det går veien. Har hatt stor nytte av avkreftelser av diverse myter, samt lære mye mer om hvordan en kan/bør trene.

Jeg vil absolutt si at myorevolution har en egen viktig niche i den norske treningsverden. Kan høres litt svulstig ut, men that's my opinion!
    Gleder meg til flere opplysende artikler og spennende treningsmetoder!

Ble medlem
    Jun 2006
    Alder
    25
    Kom igjen folkens! Er bare å signere med navn og nummer, for hvis vi tenker etter så tror jeg de fleste som har vært innom Myorevolution.com med tilhørende forum har masse å takke for. Lettleste og konkrete artikler med utrolig nyttig informasjon, grundige besvarelser på alle spørsmål der crewet er åpne for diskusjoner rundt temaet, noe som jeg hvertfall lærer utrolig mye av, knallgode produkter og mulighet for skreddersydde programmer med utrolig god oppfølging! For alle som ikke helt skjønner greia med et skreddersydd program så vil jeg bare si prøv! Kutt ut to turer på byen så har du et skreddersydd program med grunnlag i dine forutsetninger og prioriterte områder og fremgangen vil være utrolig. Du får hele tiden kyndig veiledning og hvis noe er uklart eller det er noe du ville ha rettet på /forandret, samarbeides det frem til den beste løsningen.

Jeg for min del har kjøpt to programmer fra Børge der hovedmålet er å bli en bedre fotballspiller. Dette har jeg klart på mange plan. Jeg har blitt en bedre duellspiller, sterkere i lufta (spenstigere) og hurtigere i spurtene. Innhentingsevnen rent styrkemessig er også veldig bra så hjernen klarer å tenke klart etter en heftig duell med en stor tung spiss. (spiller midtstopper). Har samme fettprosent som da jeg startet, men har nok gått opp 5 kg i kroppsvekt

Har alltid vært utrolig glad i å trene og etter jeg kjøpte program av Børge har ikke lysten blitt noe mindre. Følelsen av å vite at du har kompetente folk i ryggen og at du både kjenner og ser fremgang for hver uke du trener er helt fantastisk. Det gir meg en utrolig ro i treningen.
    Sist endret av Jørg-1; 11th February 2008 kl 22:29

Ble medlem
    Apr 2007
    Jeg er også strålende fornøyd med MyoRevolution. Produktene er meget bra, de beste jeg har vært borti. Smak, kvalitet og pris er noe jeg er meget tilfreds med.

Workshopen dere holdt i Trondheim var også helt super. Fikk masse informasjon forklart på en enkel og god måte. Mye av dette har jeg tatt med meg inn i treningen min og fått mye bedre resultater. Denne workshoppen er også perfekt for oss studenter som ikke har råd til å kjøpe noe fult oppsett, men som må leve litt på sparebluss. Da er workshoppen helt ypperlig, en ikke altfor dyr investering med en fantastisk gevinst.

Forumet her er også meget bra. Man får raskt og meget gode svar, og det uten at det koster en krone Dessuten er tonen her på forumet helt super, seriøs med litt humor lurende i bakgrunnen

Web depex sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Alder
    26
    Myorevolution er den eneste norske treningssiden som backer opp alt de anbefaler med studier og vitenskap.

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Takk for fine testimonials så langt - men hadde satt pris på flere kom igjen folkens, dere skriver jo så mye fint i treningsdagbøkene deres, er jo bare å kopiere inn derfra. Ja, jeg er for lat til å lete gjennom alle sammen for å finne dem
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Ble medlem
    Aug 2006
    Myorevolution er sjef. De andre treningssidene blekner i forhold. Dere er konsekvente, kjører på med det dere tror på, både innen kost og trening, og det viser seg det fungerer utmerkerket. Dere viser alltid til nøye utrprøvde studier. Jeg selv lever etter trenings og kostholdsprinsippene deres. Kunne ikke tenkt meg å ha prøvd noe annet heller. Storkoser meg på trening med baseøvelsene mine og kroppen fungerer svært bra. Noe av det gøyeste(og kjipeste) er å se alle de folka som trener rundt omkring, nokså utdatert, hvor på jordet de egentlig er. Innen jeg er ferdig med mi treningsøkt, som er rundt 40-45 minutter, er ikke de en gang ferdig med å kjøre øvelse nr 4 på bryst i omvendt liggende skråbenk med 3 hantler i hver hånd. (litt satt på spissen da men). Dere skjønner poenget. Dere innehar en kunnskap, logikk og holdning til trening og mat som overgår de fleste. Revolusjonen kommer ikke, den har kommet. De er bare for alle andre å få vite om det.
    Sist endret av peri; 19th February 2008 kl 12:41
    If it`s too heavy to squat below paralell, it`s too heavy to have on your back. -Mark Rippetoe-

Achievements:
    VeteranAktiv
    Morth sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Jeg har så definitivt masse positivt å si om myorevolution... Se f.eks. "god jul" tråden.... Jeg er bare redd jeg ikke klarer å gi det rettferdighet ved å uttrykke meg feil...

Kort sagt, Børge&co er en frisone fra all feillæren og mytene som herjer rundt i treningsmiljøene... Her støttes det som sies med studier og referanser. Du får god hjelp fra folk med sinnsyke mengder erfaring og det er virkelig "riktig trening" i høysetet her.

Jeg husker da jeg kom til dette forumet... Jeg var en kar med god utholdenhet som etter iform og treningsforum trodde muskelmasse = sinnsyke mengder volum på alle øvelser... Jeg dro derfor en typisk norsk innstilling med "det er bedre å gjøre alt for mye enn for lite" for en muskelgruppe og slet derfor også med progresjon.

Nå etter bare ett år her nesten på dagen trener jeg som en flink gutt etter de prinsipper Børge, Rippetoe, Starr og co. forsvarer, og jøssemeg for noen økninger jeg har hatt! Treningen har virkelig tatt av og jeg har økt mer dette siste året enn jeg gjorde selv som nybegynner... Det sier alt, mener jeg.

Kort sagt, Myorevolution gir deg den norske versjonen av T-Nation, Bodyrecomposition.com og starting strength... og det trengs!

Dette forumet er det beste som har skjedd treningen min.

Ble medlem
    Nov 2007
    dette er klart det beste trenings forumet man kan finne på nett, anbefaler det til alle på det sterkeste.

børge er etter min mening den treneren i norge som har best kompetanse på det meste her til lands.

Achievements:
    Veteran
    geir23 sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    kompetansen børge og co sitter på er helt unik, det skal godt gjøres og stille ett spm om trening/kost dem ikke kan svare på!! har trent etter børges prinsiper i 7 mnder nå, på de 7 mndene har jeg redusert fett % drastisk og økt styrken betrakelig

Ble medlem
    Mar 2007
    1. Siden er drevet av en av Norges absolutt fremste hva angaar trening og kosthold.

2. Myorevolution.com tar seg alltid tid til aa besvare alle spm, fra simple nybegynner spm til det mer avanserte og dette uten betaling. Er ikke faa som har faatt det inn med teskje

3. Istedet for aa latterligjore og fordumme folk saa skapes det heller et laeremiljo som alle setter pris paa. Sakligheten er paa topp! Det er forsaavidt taalmodigheten til tider ogsaa

4. Informasjonen er enten basert paa troverdig forskning, egne lange erfaringer med klienter o.l, eller fra noen av de mest anerkjente coachene innenfor sine respektive felt (M Boyle, E Cressey, Lyle McDonald etc). Det blir fort tyst fra kverulerende motdebattanter naar dette er referansene dine Med andre ord: No bullshit.

5. Norge (som sikkert mange andre land) er fremdeles befolket med en haug med synsere som saa gjerne vil vaere eksperter paa trening og kosthold, men som ikke er villige til aa hore paa annet enn bodybuilder-teorier eller PT'er som er selvutnevnte eksperter etter noen ukers kurs.

Her ser jeg paa Myorevolution.com som en plattform og en doraapner ut til den endelose informasjonen som finnes ute i verden innen trening og kosthold, dette er Norges desidert mest kunnskapsrike, ryddige og ikke minst, mest verdifulle treningsforum.

Men det er min mening da:tongue:

Achievements:
    Veteran
    Wiffie sin avatar
    Ble medlem
    Dec 2007
    Får signere denne tråden jeg også. Absolutt fornøyd med all informasjonene jeg får tak i her. Alt her inne er på en måte kvalitetsikret, noe som andre treningssider ikke har. Varene er også av god kvalitet synes jeg, og liker å handle her mye bedre enn andre steder.

Av treningsprogrammer, så har jeg kun trent deres nybegynner helkroppsprogram. I tillegg til å ha fulgt deres råd om riktig spising. Jeg har ikke fulgt noen spesiell diett, bare passet på kalorigrensen i tillegg til å spise riktig mat til riktig tid. Feks så venter jeg med å spise karbohydratrik mat til etter treningen, og på hviledager spiser jeg minimalt med karbo, og kjører mest på fett og protein. Jeg tar selolje og proteinpulver hver dag. Jeg har klart å gå ned i cm rundt livet. Etter påske skal jeg begynne med 5x5 programmet, og jeg gleder meg! For alt her inne gir meg inspirasjon til å stå på!

Ble medlem
    Oct 2007
    Må si jeg er kjempefornøyd med både Børge og Eirik. Hvis du er nybegynner og trenger hjelp er dette garantert folk som kan hjelpe deg. Har fått hjelp både til utførelse av øvelser, oppsett av treningsprogram og diett hjelp til deff. Annbefaller virkelig MyoRevolution, de ser ut til å ha mye bedre peiling enn for eksempel tn. no.

Achievements:
    VeteranAktiv
    fjeldmann sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2008
    er det noe du lurer på, har hørt, eller lest, syns jeg dette er det desidert beste stedet og få bekreften, avkreftet eller få en grundigere forklaring på hva du lurer på. Eirik og børge er rett og slett helt konge på trening! Med god viten om hva som skjer her til lands men også utenlands ( og da selvfølgelig om trening og alt det måtte innebære!) er de en kunskapsgruve som heldigvis hjelper deg med det du måtte ønske ( igjen innen trening, med spørsmål om hushjelp fikk jeg blankt nei.) Så Inntil børge og eirik blir dritt lei av spørmsål om alt, spesielt mine, de begynner det å bli mange av her, bruk myo for hva det er verdt

Ble medlem
    Jan 2008
    Jeg føler meg heldig som har kompetansen til Børge Fagerli & Co tilgjengelig på dette forumet. Her finner jeg dybdekunnskap og kritisk tenking, noe jeg ikke føler det florerer av på diverse andre norske nettforum og nettsider i samme sjanger.

Takk!

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Ble helt rørt her...setter stor pris på alle tilbakemeldinger, og denne varmet meg ekstra mye i dag:

http://jeanettebye.blogspot.com/2008...gerli-som.html

Ble medlem
    Oct 2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Borge Fagerli Vis post
    Ble helt rørt her...setter stor pris på alle tilbakemeldinger, og denne varmet meg ekstra mye i dag:

http://jeanettebye.blogspot.com/2008...gerli-som.html

Jeg er helt enig med Jeanette! Du er utrolig flink (og tålmodig med alle oss som kommer med alskens rare spm), og fortjener all ros du kan få!

Web depex sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2007
    Alder
    26
    Morth pakk sakene, nå blir det kvinneguiden her

Achievements:
    VeteranAktiv
    Morth sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Somone needs to stay to take care of the ladies.
    PHAG AD LIB

PT-kunde
    Star sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006

Smile Stor inspirasjon

Børge

Hold deg fast, for her kommer det en liten tante-tale til deg fra meg.

Siden jeg ble kjent med deg, først via TN og så via MyRevolution, har du vært til stor inspirasjon for meg når det gjelder trening og diett.

Kunnskapen din er dessuten i stadig utvikling og jeg nyter godt av dine nye erfaringer og villighet til å dele det med alle som vil høre.

Jobben du gjør i form av artikkelskriving, tips, forum, PT-konsultasjoner, mail, telefon og sms'er er svært verdifull for meg. Treningen min har økt enormt i kvalitet og dietten er blitt både sunnere og bedre .

Børge, du gir meg iver og inspirasjon i min hverdag som treningsjente med sans for sunn livsstil!

You're a Champ!
    Energi, vilje og motivasjon

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Tuuusen takk, det er koselig å høre - blir meget inspirert hver gang jeg får høre at jeg bidrar til å gi bedre framgang og positive endringer hos folk...

You're a...kremt...Star

Ble medlem
    Nov 2008
    Mitt første innlegg her.
    Har brukt utallige timer på nett for å bedre og oppdatere min kjenneskap (kunnskap) om kosthold.
    Når man nærmer seg de berømte 30, lårene ikke lenger har samme fasthet, håndtakene skjuler seg under "elegante" topper og man ikke finner treningstøyet før etter et par skap er tømt utover...
    DA ER DET PÅ TIDE Å KOMME I GANG

Min historie er vel som så mange andre. I 12 år var det fullt fres med håndball, fotball, basketball, tennis, ski, skøyter, svømming, rytminsksportsgymnastikk () osv.
    Ble pendlet mellom ulike haller av supersnille foreldre med klare matpakker i bilsetet.
    Så kom resultatet av litt for mye trening og disse farlige hallgulvene rundt omkring i vårt landstrakte land.
    Etter x ant. operasjoner var det ikke verdt det lenger, så som også så mange andre tok andre sosiale aktiviteter over .

10 "passive" år har gått! Jeg er av den heldige sorten, både fordi jeg har et godt grunnlag fra så mye trening i mine litt "yngre dager" og fordi jeg fra naturens side er velsignet med en godt bygget kropp.
    Allikvel er både selvfølelse og helse et aspekt jeg vektlegger.

Så kom ånden over meg.
    For et halvt år siden gjorde jeg comeback på hånballbanen og tvant meg med på et bedriftslag for menn .
    Ved siden av dette begynte jeg IGJEN på "helsestudio", selv om jeg aldri i hele mitt liv har satt mine ben i en saltime... Så er det her man finner vektene og apparatene He he.

Denne gangen er aktive meg ute etter å oppnå noe. Se resultater i "voksen" alder .
    Jeg ville ha tilbake de tre klumpene på leggene mine, se gjennom jeansen at "Ådne" lårene (les, Ådne Sønderål) faktisk er der og ikke minst... Slippe å bruke disse løse og ledig toppene

Som vi vet er Internett et hav av kunnskap, men også en jungel av svar...
    Som "passiv" bruker av myorevolution, men AKTIV leser er DETTE SÅ VEIEN Å GÅ!!
    Jeg har vært så skeptisk og kritisk til alt og alle steder. Ulike forum jeg har lest, osv osvosvosv.
    Når man selv føler man har kjennskap til trening, og ikke minst egenkropp kan jeg ikke slenge meg på en bølge bare fordi...
    Jeg må både tro, forstå, forstå og ikke minst forstå.
    Det blir meningsløst og bortkastet om jeg skulle prøvd noe jeg verken trodde på eller forstod.

For å si det enkelt og greit
    (ETTER MYE OM OG MEN) SÅ at forklaringsbehovet var stort, men derav denne forståelsen og troen som nevnt over her

MYOREVOLUTION er stedet!
    Uten tvil!
    Jeg elsker at det er mennskelig, forstålig, normalt, oppnålig og naturlig!

TDK
    TDK er ikke aktiv
    Achievements:
    Aktiv
    TDK sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Får vel slenge meg på alle her, og si at Myrevolution sine sider og forumet er uvurdelig kilde til informasjon. Er utrolig mye rart ute å går når det gjelder trening, så det er deilig å vite at dette er et fristed der man kun får tilgang til det beste innenfor treningsverdenen! Gode artikler, gode produkter (og proteinpulver som faktisk smaker godt! noe som er sjeldent :P), og ikke minst en utrolig bra PT tjeneste! Masse creds til Børge som driver firmaet og siden som skiller seg ut fra havet av andre leverandører og sider.

Gleder meg til å få penger igjen, så jeg kan få et nytt PT program fra Børge

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Denne tilbakemeldingen gjorde stort inntrykk på meg:

Jeg har hatt både kost- og treningsprogram fra Børge, og han har hjulpet meg enormt. Helt ærlig tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart meg like bra i dag, uten hans hjelp. Børge fikk meg til å forstå en hel del da jeg begynte på forumet. Jeg gikk fra masse kardio og lite styrketrening til 50/50 av begge, men mengden totalt ble mye mindre. Itilegg doblet han nesten kcalori-inntaket mitt. Jeg synes det var utrolig skummelt i begynnelsen, men jeg valgte å stole på han ettersom jeg ikke klarte å nå de målene jeg ville og samtidig var sliten hele tiden.

I begynnelsen, snart et år siden, postet jeg på 'kost- og treningslogg'-siden og har fikk jeg masse tips fra Børge og de andre. I september fikk jeg et ordentlig opplegg fra Børge og har derfor logg på PT-siden. I mine øyne er Børge en gud, jeg er evig takknemlig for at jeg kom over han og dette forumet. Han og resten av forumet var den som fikk meg ordentlig ut av spiseforstyrrelsen. Fikk meg til å spise ordentlig og skjønne at vekt ikke er alt – jeg fikk livet og gleden tilbake. I dag har jeg masse energi, godt humør og føler meg lykkelig – og det føles så godt Selv venner og familien min har kommentert at det virker som om den ordentlige Kristine virkelig er kommet tilbake. I dag er det Kristine som lever og ikke djevelen som styrer meg, og slik skal det fortsette å være.

Takk for all hjelp
    Du aner ikke hvor mye det har hjulpet meg.

- Kristine Økern

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Denne fikk jeg på mail nå i kveld:

"Hei!!
    Vet ikke om du husker meg? Selv om jeg har litt angst for å forstyrre deg (vet jo du har det syykt travelt..) så må jeg bare gi bittelitt tilbakemelding!

Som jeg skrev til support - produktene deres er av en annen verden - det beste jeg noen gang har smakt Fantastisk!

Jeg hadde litt lavt stoffskifte (i USA hadde jeg visstnok blitt satt på medisiner, men siden jeg allerede var i gang med din "oppskrift" så vil jeg vente litt og se hva jeg får til uten!) men D vitamin nivået var visst en del for lavt. Interessant å lese det dere skriver om dette, og skal skaffe meg et tilskudd fra utlandet

Uansett; livet uten korn er vidunderlig!!

Det har skjedd så mye kult i kroppen. For det første så har jeg krympet over 5 kg på 3 uker, jeg er egentlig mett hele tiden, men kjenner jeg kan bli slapp og rar hvis jeg ikke spiser 3 ganger om dagen omtrent. Mannen min er superhappy, (han er automatisk med på opplegget!) deilig å ikke være oppblåst hele tiden, maten er supergod og han er og fornøyd med å ha en kone som er i konstant godt humør selv om hun ikke får mat på 4 timer!

Før måtte jeg drikke 4 liter vann om dagen, nå tror jeg at jeg drikker mer i retning av 2 - dvs mer normalt og drikker kun når jeg er tørst (før var jeg konstant tørst..!) Mye mer opplagt og klarere i tankene, alt føles så mye bedre!!

Jeg sprer budskapet ditt så godt jeg kan, har fått med flere venner og store deler av familien ellers

Å du aner ikke hvor mye jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min!! (Blir jo nesten fristet til å saksøke både ernæringsfysiolog og andre som driver med vranglære.. hehe) Og mener virkelig at budskapet på sidene dine må ut til hele verden altså. Ja du vet det helt sikkert selv, men kan du få for mye skryt? Altså; denne dietten er jo genial!! Ingen lyster på noe annet enn mat, ingen forsakelser, ingen forpliktelser mht når man skal spise hva osv osv...

Og tenk hva du har gjort for meg da? Det er jo mye større enn å "bare" bygge muskler og finpusse fettprosent... (mener ikke å si at det ikke er viktig for kjempemange, men for meg så har du fikset helsen min!)

Selv om alle blodverdier som gikk på hjerte, kar osv bortsett fra d vitamin var helt topp hos meg så er det jo ikke forbundet med langt sunt liv å ha for mye på magen + for mange kg generelt. Tipper lille Krisander kan ha mamman og pappan sin mange år lenger nå enn ellers, takket være deg!

Stor takknemlig hilsen fra Una "

Achievements:
    VeteranAktiv
    Svart Kaffe sin avatar
    Ble medlem
    Apr 2007
    Må virkelig si at fremgangen i styrke siste 3 måneder har vært ganske insane, aldri opplevd noe som er i nærheten, ikke en gang som nybegynner. Det anbefales virkelig å få Børge til å vifte med tryllestaven sin!

En annen ting er jo det at jeg nå trener regelmessig med tunge vekter, relativt til hva jeg har gjort tidligere. På tross av dette har jeg ingen spesielle skader jeg sliter med nå, har hatt mye forskjellig herk tidligere. Føler meg også veldig fin i kroppen med tanke på treningsmengde osv, overskuddet er der nesten på hver eneste trening.
    Knebøy: 175 kg
    Benkpress: 120 kg
    Markløft: 190 kg

Achievements:
    VeteranAktiv
    Morth sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Børges tryllestav ga meg kreft.
    PHAG AD LIB

PT-kunde
    Achievements:
    Aktiv

Ble medlem
    Feb 2009
    Jeg er en helt vanlig jente på 32 år som verken driver med eliteidrett eller andre former for konkurranser. I likhet med mange andre har også jeg gjennom livet rukket et antall slankekurer – alt fra shaker, ”ukebladdietter”, slankepiller og alt man kan tenke seg. Resultatet har vært det samme hver gang – etter endt ”kur”, vender man tilbeke til den gamle livsstilen og kiloene kommer tilbake. For å bote på dette har jeg gjort stikk motsatt av hva som gir resultater; jeg har trena dobbelt så hardt, løpt endeløse mil med blodsmak i munnen og sulteforet meg selv med et salatblad til middag. Det har vært min oppskrift på uendelig mange fiaskoer på veien mot en bedre kropp og lavere fettprosent.
    Heldigvis for meg kom jeg over Health&Fitness konseptet for noen uker tilbake. Selv om jeg er en nybegynner i konseptet kan jeg anbefale det på det varmeste til absolutt alle, uansett nivå, mål og treningsform. Jeg skal innrømme at jeg de første ukene ikke var særlig fornøyd – jeg var utålmodig og ville ha resultater raskt for jeg hadde lest så mye positivt om dette. Det jeg ikke innså da, men som jeg har både sett og opplevd nå, er at det tar tid for kroppen og venne seg til den nye livsstilen før den svarer med utelukkende positiv respons. Kroppen krymper fordi fettprosenten gradvis går nedover, huden blir bedre, humøret stiger, muskler blir større og kommer gradvis mer til syne. Det er slutt på trøtte dager, lengsel etter å komme hjem fra gymmet og maktesløsheten som rammer deg når du tenker på alt som skal gjøres hjemme. Jeg har fått et helt nytt liv. Både min samboer og jeg merker at amperheten, irritabelheten og ”den korte lunta” er som blåst vekk. Før kunne jeg være sur og sliten på gymmet – jeg ville være alle andre steder enn akkurat der – og når kjæresten min forsøkte være hjelpsom å gi meg tips for å bedre teknikken min, bet jeg nesten hode av han fordi jeg tok det som kritikk. Slik er det ikke lenger, og jeg kan ikke få sagt med ord hvor fantastisk deilig det er å kjenne seg bedre både på utsiden og på innsiden.

Jeg ser på Health&Fitness-konseptet som noe som er sammenlignbart med å implementer et nytt datasystem på jobben. De fleste har opplevd at det tar tid, og at mirakler ikke skjer over natta. Det tar som regel noen uker å bli vant med det, lære det, tenke nytt og gradvis venne seg til det – men etter hvert over tid så forstår man hvor fantastisk det egentlig er! Health&Fitness er altså ingen mirakelkur, men du bygger langsiktig og endrer livsstil på en varig måte. Mange hevder at det er tidkrevende og vanskelig å endre livsstil, og at det er enklere lage kjøttsaus&spaghetti eller fiskeboller i hvitsaus med poteter – men den eneste grunnen til at vi syns det er enklere, er fordi dette er mat vi kjenner til og kan, mat vi har vokst opp med og enkelt kan lage. Med litt ekstra innsats lærer man seg fort at det er minst like enkelt å kjøpe keso og banan eller kylling med grønnsaker og quinoa. Det er bare en innlæringsprosess – akkurat som med nytt datasystem! J
    Børge skal også ha masse skryt i dette. Han er tålmodig med alle som en, og det eneste han krever tilbake fra deg er at du skal stole på han og følge hans råd. Mange stiller spørsmålstegn ved ting fordi tidligere lærdom de har kjennskap til forteller dem noe annet. Men, da skal man huske på at om det hadde effekt for deg, hadde du sikkert ikke søkt videre etter gode løsninger og metoder som viser seg å være bedre. Mitt beste råd er derfor – ta kontakt med Børge, stol på det han sier og følg hans anbefalinger. Han sier selv at det er du som velger, han kan bare være din veiviser, men du skal vite at du vil få ekstremt mye igjen om du velger å gå den veien han peker i stedet for å følge den samme stien som du har fulgt fram til nå og som ikke har gitt deg ønsket resultat. Børge er en sympatisk, seriøs og tålmodig mann med en utømmelig kunnskapskilde som alle burde benytte seg av. I alle fall om du ønsker å oppnå det beste resultatet. Det er bare å bøye seg i støvet når du ser resultater på de som han coacher som konkurrerer. >>
    Som alle andre må jeg også nevne at Børge tilbyr sine tjenester til spottpris i forhold til hva du får igjen. Selv om du kanskje ikke trenger han hver dag, er det ubetalelig å vite at NÅR du trenger han, så er han garantert der for deg. Og ikke bare får du nyttige råd, tips og veiledning, men alle svar begrunnes på en sakelig måte og er relatert til faktakunnskap og nyere forskning. Her er det ingen antagelser, tipping eller råsjanser.. Har du ikke begynt med Health&Fitness enda, vil jeg anbefale deg og begynne i dag, og benytt deg for all del av kunnskapsdatabasen som er tilgjengelig her for deg, både gjennom forumet og artiklene. Du har bare ett liv – gjør det beste ut av det med Health&Fitness som din nye livsstil!

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Fantastisk tilbakemelding, tusen takk for den...

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Fra PT-forumet - Health & Fitness Concept:

Vekta har gått ned til 102,5kg (igår tidlig). Bra trykk på alle treninger, spiser som oftest ganske tett opp imot trening og det gjør at jeg da får tid til å lage en ordentlig middag etter trening istedet for shake.

I godt lys, eller fra siden, kan jeg nå skimte magerutene.. Dette høres sikkert ikke så spes ut, men med tanke på at jeg ikke kan huske å ha sett mine egne magemuskler før er det jævlig artig! =). Har aldri vært "feit", men tydeligvis over grensa til å se noe av de..

Noe som er ENDA artigere, er at jeg har lenge trodd jeg har hatt såkalt "pubertetsgyno".. Dvs bitch tits utviklet under puberteten. Dette fordi ved varme dager eller når jeg har vært litt bloatet, så kan man skimte en del fett i det området. Hvis jeg har lent meg fram har man virkelig sett det godt. Dette har jo selvfølgelig vært et litt psykisk problem, fordi jeg har følt meg litt ukomfortabel i bar overkropp om sommeren f.eks, selv om det bare er jeg som har lagt merke til det. Gladnyheten er at dette har nå forsvunnet nesten HELT, så det er tydelig at dette problemet ikke har vært et hormonproblem, men et fettproblem. Jeg er nok så "heldig" at puppene mine er en populær plass å lagre fett på.. Men det er det slutt på nå, en ukes tid til så tror jeg at det problemet er eliminert (så lenge jeg holder fettprosenten lav).

Så inntil videre anbefaler jeg alle jeg kjenner å prøve dette ut om de klager på sommerformen sin =)

Coach MyRevolution Team Marianne85 sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2008
    Heisann jeg har egentlig ikke sett denne tråden før nå jeg.. hehe.

Bilder sier vel egentlig mer enn ord her for min del, så slenger ut noen av fremgangen jeg har hatt siden november, da jeg startet samarbeidet med Børge.

De to bildene i midten er selvfølgelig fra nå nylig jeg er kjempefornøyd med fremgangen min og treningsmetodene han har utviklet.

bilde0018.jpg

dscn1041.jpg

rygg.jpg

dsc00192.jpg

For min del passer det tydelig mye bedre å trene hver muskelgruppe flere ganger i uken, istede for bare en gang..og med en gang jeg begynte med Myo-reps økte styrken min drastisk. Feks før jul sleit jeg med 80 kg markløft..nå er jeg oppi 100 kg (selv om det ikke betyr så mye som utviklingen av muskulatur, så er jo det vanvittig gøy!)
    Jeg har også opplevd at muskelgrupper jeg nesten ikke trodde det var mulig for meg å bygge, som bryst og noe særlig skuldre, har utviklet seg bedre enn noen gang. Nå tror jeg faktisk ikke at jeg har noen muskelgrupper som jeg føler utvikler seg bedre eller dårligere enn andre.
    Kostholdet har også endret seg, og jeg spiser nå etter H&F- konseptet. Tidligere kunne det aldri falt meg inn å spise på den måten..tror ikke de fleste av oss tenker på at frukt faktisk kan erstatte karbohydratkilden til hvert eneste måltid jeg har tidligere alltid hatt oppfatningen av at karbohydratene burde komme fra havregryn, byggryn, ris, poteter..you name it..og at frukt ikke er ordentlig mat..hehe.. der beviste du meg feil Børge (selv om jeg ofte spiser havregryn til frokost da, hehe).

Nå har jeg begynt på oppkjøringen mot et nytt NM, og jeg vet at jeg ikke hadde vært like fornøyd med fremgangen jeg har hatt i år, om jeg ikke hadde fått hjelp av Børge! Jeg mener selv at jeg har hatt helt syk fremgang ut i fra hvordan jeg så ut på diett i fjor, som er det siste bildet (selv om deter bitteligg dårlig lys på det bildet så jeg ser helt flat ut).
    Det har gjort til at jeg gleder meg stort til å stå på scenen og vise frem resultatene jeg har hatt på bare 1 år. Det her er et bilde fra i fjor, juni/juli vel.

dsc03482.jpg

Oppkjøringen begynte så smått med å tilrettelegge kostholdet på best mulig måte til meg gjennom å finne ut av metabolsk type. Bare ved å endre sammensetningen på maten, så jeg resultater etter kort tid på fett%. Nå 2 mnd etter har jeg begynt så smått med kardiobiten, og etter 4 økter med kardio, ser jeg faktisk forskjell..DET er sykt. Jeg kan faktisk skimte litt mageruter under der når jeg strammer allerede, og det er en 8-pack som ligger der jeg har telt hihi. Jeg er vel 1,5 mnd foran når det gjelder formen i år sammenlignet med i fjor. Og jeg vet at med Børge sin hjelp, så kommer jeg til å oppnå en sceneform jeg kan være fornøyd med.

Jeg kan jo også slenge med det at grunnen til at jeg startet med Bodyfitness var rett og slett fordi jeg var interessert i å bygge muskler. Jeg så bilder av alle bodyfitnessmodeller og -utøvere og tenkte at slik ville jeg også se ut. Man ser liksom sunn og sterk ut. En annen grunn var fordi jeg sleit med spiseforstyrrelse (for meg bulimi) som så mange andre jenter gjør/har gjort, og måtte ta et ordentlig oppgjør med meg selv. Etter alle år som langdistanseutøver innen langrenn og skiskyting, der jeg aldri klarte å få styr på kostholdet, ville jeg da prøve å bygge muskler etter et halvt år uten nesten noe trening av noe salg. Å bygge muskler betydde da for meg at jeg måtte spise, og jeg måtte spise sunnere (altså mat av bedre kvalitet, mer grønnsaker osv). Og for å klare å holde dette gående, altså treningen og sunt og stabilt matinntak, måtte jeg ha noen mål å se frem mot. Siden jeg er et konkurransemenneske valgte jeg Bodyfitness som min nye konkurransearena. Nå har jeg kommet såpas langt, at jeg ikke behøver dette målet for å holde meg til god og sunn mat, og ikke minst nok mat. Jeg er kommet helt over sf, og er ikke redd for tilbakefall lenger, og det er faktisk med litt hjelp fra Børge også. Nemlig, grunnen til at jeg fikk sf, var mye fordi jeg ikke spiste nok i forhold til mengdene trening siden jeg ville gå ned i vekt. Jeg ville ALLTID gå ned i vekt. Jeg fikk de berømte sugene man får av for lite mat, og dårlig sammensatt mat, og heiv i meg alt mulig rart. Jeg har tidligere vært litt redd for at konkurransediettene skal kunne utløse akkurat dette igjen, i og med at man spiser mindre og trener mer kardio. Men nå ved H&F konsept vet jeg at dette ikke kommer til å skje, og det er utrolig befriende. Jeg spiser når jeg er sulten, og om jeg er fysen på noe, spiser jeg bare litt mer frukt feks
    Og jeg får heller ikke denne berg og dalbane sultfølselsen eller søtsuget lenger heller. Jeg har jevn energi som varer i mange timer..jeg trodde aldri tidligere at jeg kunne ha f eks 5 timer mellom noen måltider uten å gå på veggen eller å falle tilbake til fristelsen om å fråtse i meg alt mulig rart.
    Det jeg vil fram til er at H&F funker for alle, om man bare gir det en sjanse.

TUSEN TAKK Børge for din hjelp, og at jeg fikk lov til å være med på teamet ditt. Det betyr utrolig mye for motivasjonen sin del at du har tro på meg og det jeg driver med
    Sist endret av Marianne85; 9th May 2009 kl 11:57

TidyBoy sin avatar
    Ble medlem
    Jan 2009
    Kan vel bruke den friheten jeg har denne morgenen til å legge inn et innlegg her jeg også
    Startet som kunde hos Børge 26.januar etter å ha lest litt rundt omkring på nettet,og jeg drev tilfeldigvis å sjekket litt rundt på treningsforum/iform osv for å finne et nytt treningsprogram for meg,siden jeg var ganske lei av det jeg drev med! Samtidig så drev jeg jo også med den vanlige utforskingen om nye/andre tips og triks for å komme seg ned i vekt,hva må jeg spise,etc etc! Jeg aner ikke hvor lang tid,og hvor mange timer/dager jeg har brukt på å være frustrert og irritert og gudene vet pga det er så utrolig mye informasjon og ikke minst feil informasjon der ute,som gjør enhver gal i hode!! Etter jeg så de skrev endel om Børge Fagerli sitt treningsprogram osv og pratet mye godt om han,så fant jeg linken til MyRevolution siden og kom meg inn der. Forumet var kanskje ikke like stort som iform/treningsforum og ditten og datten,men jeg var spes nysgjerrig på det med tjenester. Jeg så Børge hadde gitt priser på treningsprogramer,diett,diett og treningsprogrammer samtidig, etc.! Jeg tok meg også litt tid til å lese litt om tilbakemeldingene ifra folk,for å se om dette kanskje er noe for meg...! Viste seg at han hadde fått veldig mye bra respons tilbake,og lysten til å betale og melde seg på som PT kunde frista ikke mindre av det..! Jeg sendte mail til Børge etter noen dager,hvor jeg skrev litt informasjon ogsånt om meg selv,litt om livsstilen og hvordan jeg har hatt det i de senere årene,og jeg fikk en veldig positivt og bra respons på den mailen,hvor han i tillegg ikke bare svarte men han ga meg i tillegg nesten svar på en "diagnose" pr.mail..! Jeg ble veldig overrasket,men med de utrolige kunskapene jeg nå har skjønnt at han har,både når det gjelder kroppens funksjon,muskler,velvære etc, så er jeg ikke overasket nå lenger. Etter jeg fikk svar på mail så bestemte jeg meg på å melde meg på,lysten tok overhånd og det skulle vise seg at jeg ikke angrer 1 sekund på noe av det! Siden 26.januar til dagsdato(09.05.09) så har jeg gått ned snart 14kg.. jeg startet på ca 98.8kg,vekten idag tidlig var på 84.9kg! Styrken er som før om ikke BEDRE. ENDELIG har jeg funnet noe som fungerer for meg,både når det gjelder de geniaale treningsoppsettene og diettplanen som Børge setter opp utover dine målsetninger og fra hans vurdering! Maken til motivator , kunnskapsrik , personlig trener skal man vel lete lenge etter..?! Finnes det andre der ute? Jeg angerer ihvertfall ikke et sekund på dette her,og jeg anbefaler alle å ta kontakt med Børge, og ikke minst lese alle artikelene hans om både treningsprogrammer,myo reps, health and fitness concept etc! Det er VERDT det! Kan jo i tillegg nevne at før jeg ble kunde hos Børge så ga jeg opp utrolig fort..! Det gikk kanskje 1 uke eller 2 med bra trening og "akseptabelt" kosthold,men litt motgang og ingen synlig resultat så var det rett på sofaen igjen,kanskje litt potetgull o.l.! MEN det har det vært slutt på nå! Jeg vet Børge er der hvis jeg lurer på noe,hvis jeg blir frustert (Noe som kan være plagsomt for han også sikkert ) men det er så viktig å vite det at du har noen til å støtte deg å få deg på rett kjør igjen,for det er ikke alltid like lett,når det er et hovedmål man har,og man ønsker å nå det så utrolig mye!! Det hadde jeg ikke før dette,men det har jeg nå og er evig takknemlig for det! Han har også lært meg om tålmodighet! Selvom hovedmålet mitt enda er lite steg unna,så nærmest vet jeg at jeg vil nå det,via Børges hjelp kombinert med min egen innsats! Tusen takk for all hjelp og støtte,det er en ære å ha deg som PT
    Legger i tillegg ut noen bilder,slik at dere kan se selv hvordan det er utviklet seg siden starten
    Begynnelsen:
    dsc03362.jpg

dsc03389.jpg

Etter:

dsc00640.jpg

dsc00704.jpg

anonym.jpg

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Det er jo noen fantastiske resultater dere har å vise til her, og det varmer virkelig å høre slike tilbakemeldinger - som jeg så ofte sier så anser jeg meg selv kun som en veiveiser... Jeg peker i riktig retning, så er det opp til hver enkelt om de velger å følge den, så innsatsen her er det dere som har gjort. All ære for slike seriøse og målrettede mennesker som dere - slike resultater står det respekt av!

boxgirl sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2007
    Jeg vil også gjerne få takke Børge for all hjelp og alt han har lært meg. Jeg hadde nok aldri vunnet Sandefjord Open om det ikke hadde vært for han. Da jeg forrige konkurranse, for ett år tilbake sleit både med deffen og andre deler på slutten og følte jeg ikke fikk nok hjelp der jeg var. Børge veiledet meg siste biten og fikk meg til å innse at ingenting var umulig, man måtte bare gjøre ting riktig, og ikke etter "sånn ting alltid har blitt gjort". Det er det som er så spennende med denne mannen også. Han beveger seg ut ifra det alle tror og gjør, og gjør sin egen oppfattning på grunnlag av sin egen interesse og studier. Og ved å tro på meg som utøver, og følge meg fra start til stopp er jeg ufattelig takknemmelig, for det er der en stor del ligger også. Fremgangen jeg har hatt det siste året er helt fantastisk. Jeg har økt i styrke, muskelmasse, lært masse nytt om kroppen min og hvordan den fungerer på ulike sett. Ved å spise ut ifra Health and Fitness konseptet ser jeg virkelig ingen begrensninger lengre. Jeg har skjønt nå at alt handler om å forstå kroppen i dybden, og prøve seg og feile, og lære av det. Ved at noen har tro på deg og vet du klarer det har mye og si, og det får Børge frem til alle på team MyRevolution. Jeg anbefaler både produktene hans og kunnskapen hans til alle jeg kjenner, og er stolt av å reprensetere han. Jeg vet at jeg vil nå kjempe langt innenfor denne sporten, og det er mye på grunn av han. En ting er å gjøre jobben, men en annen ting er veien og hvordan man skal gjøre den. Oppskriften er det viktigste er, og det er den han har. Han gir meg både motivasjon og inspirasjon til å fortsette veien videre.

Vil bare si at jeg ufattelig takknemmlig for å ha Børge som min Coach. Tusen takk for alt du har gjort for meg så langt!

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Blir helt emo jeg...skal sikkert ha mannsen snart

Oaz
    Oaz er ikke aktiv
    Achievements:
    Aktiv
    Oaz sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Alder
    27

Standard Resultater på myoreps

Har lært utrolig mye nytt her på dette forumet, får klare og utfyllende svar på det man spør om, og det beste av alt, man har 1 person å forholde seg til som har peiling! I motsetning til andre forum der det bare blir surr i trådene - og man føler seg ingenting klokere etter at man har fått svar på spm.

Etter å ha vært på et annet treningsforum en god stund der man egentlig bare blir forvirret av alle mulige meninger og påstander, har jeg "flyttet" til dette forumet og gjør slik som Børge sier mtp trening, øvelser, mat +++ OG DET FUNKER! Har aldri hatt så bra fremgang, og stresser mindre med å finne det "optimale" på egenhånd. Mye greiere at en person med peiling sier hva man burde gjøre enn å få 10 forskjellige svar og så må man plukke ut det man liker best selv og deretter gå å lure på om det var det riktige valget!

Uansett, etter å ha gått på H & F og Myoreps i 8 uker har jeg gått betydelig ned i fett, økt i muskelmasse og styrke.

Fks for 8 uker siden løftet jeg 63 kg 10rm i benk.
    I dag, etter 8 uker på Myoreps løftet jeg 78 kg 10rm i benk!

Det er nesten 25% økning på 8 uker! Kanskje noen synes jeg burde ha økt fortere, men jeg er sykt fornøyd, har alltid slitt med å øke på benk.

Myoreps vs "vanlig" treningsprogram. Jeg er ikke i tvil. Myoreps har gitt en skikkelig boost i fremgangen min!

Takk for all hjelp Børge!

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Det er jo en fantastisk framgang!

Takk for en hyggelig tilbakemelding

Achievements:
    Aktiv
    thomasformo sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2008
    Børge Fagerli er eneste mannen jeg noen gang har kjent og møtt som jeg faktisk kan si med 100% sikkerhet til alle jeg møter:

"Denne mannen KAN hjelpe deg!"

Det eneste jeg trenger å si om folk spørr meg om råd og tips i forhold til treninge er: www.myrevolution.no og Børge Fagerli. Det er kanskje tungt å forandre på livet sitt i forhold til hva man gjør og hva man spiser. Men tar man tolmodigheten på å lese hva Børge skriver, sier og mener, vil man ha et nytt liv i løpet av kort tid.

Det virker som det ikke er noen ende på hva Børge Fageri kan fixe i forhold til kroppen til mennesker. Hadde det vært opp til meg hadde jeg ansatt han som min personlige lege.

Før jeg fikk kontakt med Børge hadde jeg allerede et bra treningsgrunnlag med både styrke og kampsport. Men jeg sleit mye med ryggplager. Den funksjonelle styrken var ikke helt sånn som jeg ville ha den. Men jeg tenkte at det var ikke noe å gjøre med. Ryggen var ødelagt uansett.

Etter jeg har fullført program av Børge, både i forhold til kosthold og trening. Har kroppen min endret sek betraktelig. Jeg har alltid være slank med lite fettprosent. Nå har jeg ENDA mindre fett%, den funksjonelle og eksplosive styrken min har økt i alle øvelser og på trening (MMA), ryggen min er bedre enn noen sinne.

Så må bare takke varmt for alt du gjør for oss alle Børge
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder forskjell.jpg  

Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Imponerende framgang! ...og takk for all skryt og fine ord

Lignende tråder

1. Tilbakemeldinger på markløft-teknikk
    By Sir-Andy in forum Trening
    Svar: 18
    Nyeste: 8th October 2010, 00:58
  2. Svar: 5
    Nyeste: 20th April 2008, 13:25
  3. tilbakemeldinger på kosthold og trening.
    By mosjonist in forum Kosthold og kosttilskudd
    Svar: 7
    Nyeste: 13th March 2008, 09:25
  4. Tilbakemeldinger på AM:PM Active Meal
    By Borge Fagerli in forum Kosthold og kosttilskudd
    Svar: 3
    Nyeste: 24th February 2007, 17:59
  5. Tilbakemeldinger på websidene
    By Borge Fagerli in forum Nettbutikken
    Svar: 44
    Nyeste: 30th April 2006, 16:36

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.