Vekta har gått ned til 102,5kg (igår tidlig). Bra trykk på alle treninger, spiser som oftest ganske tett opp imot trening og det gjør at jeg da får tid til å lage en ordentlig middag etter trening istedet for shake.
I godt lys, eller fra siden, kan jeg nå skimte magerutene.. Dette høres sikkert ikke så spes ut, men med tanke på at jeg ikke kan huske å ha sett mine egne magemuskler før er det jævlig artig! =). Har aldri vært "feit", men tydeligvis over grensa til å se noe av de..
Noe som er ENDA artigere, er at jeg har lenge trodd jeg har hatt såkalt "pubertetsgyno".. Dvs bitch tits utviklet under puberteten. Dette fordi ved varme dager eller når jeg har vært litt bloatet, så kan man skimte en del fett i det området. Hvis jeg har lent meg fram har man virkelig sett det godt. Dette har jo selvfølgelig vært et litt psykisk problem, fordi jeg har følt meg litt ukomfortabel i bar overkropp om sommeren f.eks, selv om det bare er jeg som har lagt merke til det. Gladnyheten er at dette har nå forsvunnet nesten HELT, så det er tydelig at dette problemet ikke har vært et hormonproblem, men et fettproblem. Jeg er nok så "heldig" at puppene mine er en populær plass å lagre fett på.. Men det er det slutt på nå, en ukes tid til så tror jeg at det problemet er eliminert (så lenge jeg holder fettprosenten lav).
Så inntil videre anbefaler jeg alle jeg kjenner å prøve dette ut om de klager på sommerformen sin =)