+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6
    -Bård sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2011

Standard Smerte i sene under skulderbein. Spesielt under knebøy.

På onsdag under knebøy kjente jeg noe rart. Føltes som om noen sener i skulderen bevegde seg svært unaturlig, og det var ganske vondt. Stikkende smerte/ klemming på sene-smerte.
    Kjører lowbar.

Dette skrev jeg i et annet forum.

La til dette etter trening i dag:

Nå kan jeg kanskje forklare bedre hva som skjer, kjente mer etter i dag. Det føltes som en sene ble presset ned av vekten av stangen, selv om vekten hvilte på ryggen. Fortsatt føles det som om en sene flytter seg.
    Smerten er rett under skulderbeinet. Vises hvor på bildet i spoiler under.
    I dag var smerten med meg som med deg. Det kom med ein gong jeg løftet av stangen. Fullførte 2 sett, men det ble for vondt. Skulle ta benk og roing i dag også, men det gikk rett vest, det, også. Var rett og slett for vondt.

Hvem snakker jeg med om sånt?

Hvis dere sliter med å hjelpe, hvilken type "profesjonell" person går jeg til? Vanlig lege?
    Vedlagte bilder Vedlagte bilder skjermbilde.jpg  
    "Man er på trening for å prestere, ikke demonstrere." - Børge Fagerli

-Treningslogg

Sjefskokk og Master of the Kitchen
    Achievements:
    VeteranAktiv
    Awards:
    Discussion Ender
    Siggy1 sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    39
    Er omtrent umulig å stille diagnose på eit forum, men kan virke som triggerpunkt du har.
    Går til ein faglig dyktig kiropraktor, akupuntør eller naprapat og la dei undersøke deg.
    Siggy1
    Kokk, nettselger og "klesdesigner"
    Følg med på facebook: http://www.facebook.com/pages/SIGGY1no/297723756934214

MyRevolution Coach Borge Fagerli sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Høres ut som supraspinatus. Nå når du har fått en gjetning, hva har du tenkt å gjøre med det? Man sparer ganske mye tid ved å bare dra direkte til en spesialist for en fysisk evaluering og behandling.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/

Achievements:
    VeteranAktiv
    Morth sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2007
    Den abduksjonen du gjør for å holde knebøystanga på ryggen høres ut som klassisk painful arch - som oftest er impingement av supraspinatussenen. Gå til fysioterapaut/fastlege og få en henvisning til videre behandling.
    PHAG AD LIB

Treneral sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2010
    Alder
    26
    Supraspinatus, gjett om skippern hadde blitt sterk av det!

-Bård sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2011
    Sitat Opprinnelig skrevet av Borge Fagerli Vis post
    Høres ut som supraspinatus. Nå når du har fått en gjetning, hva har du tenkt å gjøre med det? Man sparer ganske mye tid ved å bare dra direkte til en spesialist for en fysisk evaluering og behandling.

Jeg har tenkt, ved hjelp av det, å lettere finne ut hvem jeg skal gå til. Som jeg kanskje dårlig presiserte i førsteinnlegg.
    "Man er på trening for å prestere, ikke demonstrere." - Børge Fagerli

-Treningslogg

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.