+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Ble medlem
    Mar 2010

Standard noen som vet om en GOD terapaut

sliter med høyre skulder, har prøvd et par fysio og naprapater i det siste, men ingen som kan hjelpe meg med problemet.
    er det noen som vet om en god terapaut i oslo-området som kanskje er spesialist på skuldre eller flink i faget sitt. han jeg brukte nå sist jobber med olympiatoppen, skulle jo tro de kunne tingene sine, men nei.

MyRevolution Coach Borge Fagerli sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Ja, kontakt ART® Klinikken - de har avdeling på Lysaker. 100% garantert god igjen.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/

DianaB sin avatar
    Ble medlem
    Jun 2008
    Skal ikke overprøve Store Børgers anbefaling, men har et tilleggstips - manuellterapeut Roald Mathiesen hos Sfi (Storgata rett ved Royal Christiniania-hotellet og Oslo City) er verdt sin vekt i gull. Har jobbet med mennesker og kropper i en mannsalder og er veldig flink. Manuellterapeuter er på mange områder sidestilt med leger, så du trenger ikke henvisning og det koster et par hundre kroner. Ring og si au, jeg har det vondt, så får han som oftest skviset inn en time i løpet av noen dager.

(Ok, se bort fra nettsiden ser ut til å være laget i 1997..)

SFI

Ble medlem
    Jan 2012
    Alder
    25
    Harald Markussen, NIMI Ullevål er utrolig dyktig manuellterapeut. Han jobber for håndball landslaget og volleyball landslaget, og kan dette med skulder/rygg

Ble medlem
    Mar 2010
    tusen takk for råd
    prøver meg på Børges råd først siden hans andre råd jeg har fulgt så langt har vært prima!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.