+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3
    Achievements:
    Veteran
    geir23 sin avatar
    Ble medlem
    May 2007

Standard Lowercross syndrome hjelp!!

Erfaringer med lowercross syndrome?
    Dette bygger på at bekkenet er ekstremt fremover tippet, rompa er slapp/underaktivert, hamstringen er stram, kjernemusklaturen er svak, hofteleddsbøyrene er stramme ! Dette gjør at jeg har dårlig positur og er generelt svak i beina, og har smerter/låsninger i rygg og bekken fra tid til annen, sist nevnte er selvfølgelig det største problemet..
    Noen som har hatt/eller har disse problemene? Hva gjorde du får å forbedre denne tilstanden? Evt har noen tips til hvilke faggruppe/terapeut. Kiro,fysio e.l?
    Håper noen kan veilede meg littJ

MyRevolution Coach Borge Fagerli sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    Se sticky øverst i forumet her og få en spesialist til å se på det.

Det blir litt vanskelig å komme med en smørbrødliste som garantert vil fikse saken, men det vil dreie seg om korrekt styrke- og stabilitetstrening av magemuskler (søk opp RKC plank + planke med beinløft, sideplanke, chop/lift), dynamisk + PNF tøying av hoftebøyere, glutes aktivering (hip thrust, cook hip lift), beinøvelser som goblet squat og bulgarsk utfall.

Les også denne: Sacroiliac Joint Correction - A Different Model
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/

Achievements:
    Veteran
    geir23 sin avatar
    Ble medlem
    May 2007
    Hjertelig takk for godt svar Børge

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.