Hei
Tilbake etter et (dessverre) laangt avbrekk, og har noen spørsmål på veien til en oppbyggende livsstil.
Jeg sliter litt bl.a. med å kjenne forskjellen på reell sult/metthet og mental sult/metthet. Det jeg lurer på er om det er noen med erfaring fra spiseforstyrrelser/anoreksi som har noen gode råd mht hvordan man kan kjenne forskjellen på det reelle og det som er følelsesstyrt. Ev. om sult/metthetsregulering er noe som gradvis vil komme tilbake dersom en behandler kroppen litt bedre? Vil trening kunne være til hjelp for å regulere dette? Har hatt treningsforbud siste året, men ønsker nå å starte (forsiktig) opp igjen, hovedsaklig lett styrketrening i begynnelsen.
Veldig takknemlig for svar (send meg gjerne en pm om noen ikke ønsker å svare her..)

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Lykke til - dette fikser du! 
(Jeg vet at dette ikke er noe SF-forum, så jeg skal ikke dvele unødig ved dette.. Men av og til trenger man litt råd og motivasjon for å tørre å satse på det "ukjente", og for meg er det mer motivasjon å hente på et sted som dette enn hvor sykdom er primærfokuset. Så takk for et flott forum!)