Har drevet å trent middels seriøst litt på og av i snart 2 år. Har trent både sykling og styrke, men det har aldri blitt veldig seriøst og resultatene har blitt deretter.
Bestemte meg etter nyttår for å begynne med seriøs styrketrening, men merker at styrkeøkningen er minimal og jeg tror dette i stor grad skyldes kostholdet og kanskje ett litt dårlig treningsprogram. Har ligget på samme vekt en god stund nå og trenger råd til hva jeg kan gjøre med kostholdet mitt slik at jeg kan gå opp i vekt og forhåpentligvis etterhvert bli sterkere.
Er 191cm høy og veier ca. 83kg. Tar 75 i benkpress og 70 i knebøy. Har trent svært lite knebøy før, og dette er en øvelse jeg begynte med etter nyttår. Går i 2vgs. nå og har ett håp om å klare 100/100 i disse øvelsene i slutten av 3.
Slik ser en normal dag ut:
Frokost:
1 bolle med Go'Dag Frokostblanding Blåbær
Lunch:
3 grove brødskiver(hjemmelaget brød) med diverse ost/skinkepålegg.
Før trening:
2 grove brødskiver+bananer og en neve nøtter
Etter trening:
Proteinshake med 32g proteiner og en god dose med nøtter
Middag:
Gjerne kylling/kjøtt med fullkornpasta og salat. Ligger gjerne på 300g kjøtt+en god porsjon pasta og salat.
Kveldsmat:
2-3Brødskiver eller salat+Tran
Blir også en liter melk i løpet av en dag+mye vann.
Ser selv at dette er veldig lite, men hvor burde jeg legge inn mere mat, og har dere forslag til hva slags mat jeg kan legge inn? Går på vgs. så må være noe jeg kan ta med i matboksen.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat