+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Ble medlem
    Jul 2008

Standard Mininum kaloriinntak

Finnast det eit minimum for kva som er forsvarlig å ete? Går ut frå at ein ikkje bør ligge under basalforbruket.

Bakgrunnen for tråden er at eg har hjelpt nokon med kosthald. Kvinne på 27 på mlag 165 cm og omlag 70 kg. Ho går rett og slett ikkje ned. Vi har nedjustert gong etter gong og ho mistar motivasjonen. Ei veke var i nede på 1000 kcal, men berre nokre gram nedgong.
    Eg veit shake-diettar som nutrilett går under 1000 kcal, men er det forsvarlig å gå lågare? Eg kviar meg i det minste for å seie at ho burde det. Vurderar å rett og slett sende ho til legen.
    Eg har prøvd å finne stoff om det på nett. Har funne nokre sitat om at ein aldr bør gå under 1000 kcal uansett, men ingen referansar på det.

Achievements:
    Aktiv
    Awards:
    Activity Award
    Oddis sin avatar
    Ble medlem
    Aug 2010
    Alder
    35
    PSMF dietten er det laveste man bør gå. Da er det kun proteiner, kalorifattige grønnsaker og omega-3 som skal inntas. Strikt PSMF vil gi omtrent 1000 kcal for ei på 70 kg.

Undersøk stoffskifte hos legen i første omgang. Man bør også sikre at det er skikkelig mat hun får i seg og at rapporteringen faktisk er korrekt. 1 uke er også for liten tid til å se framgang. Fettnedgang kan kamufleres av væskeretensjon så ikke alltid man ser utslag på vekta første uka.
    Min treningsdagbok: http://myrevolution.no/forum/f10/en-ulineaer-treningsdagbok-4545/

Enjoy the road to success, that will make it a daily pleasure not just a moment of happiness. (Børge Fagerli - 2009)

Ble medlem
    Jul 2008
    Vi snakkar omlag ein mnd med slanking.
    Trur nok det må ein sjekk til, ja.

MyRevolution Coach Borge Fagerli sin avatar
    Ble medlem
    Feb 2006
    Alder
    37
    PSMF er det laveste anbefalte, som Oddis sier - og hvis du er helt sikker på at hun ikke spiser mat utenom planen så bør det foretas en sjekk av stoffskiftet hos legen. Tro meg, de fleste lyver for deg, for seg selv, eller underestimerer kaloriene i ting som caffe latte/kaffe-melk/fløte, den lille sukkerposen i teen som fort blir 4-5 kopper om dagen, en spiseskje peanøttsmør der man presterer å balansere nesten halve glasset på toppen av skjeen...ja, du skjønner tegninga...
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
    ------------------------------------------------
    Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.

Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum

Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.