Viser resultatene 1 til 5 av 5
    Achievements:
    Aktiv

Ble medlem
    Jul 2011

Standard Innspill for å miste litt fett

Heisann,

Jeg er 2 meter høy, 106kg og 34 år. Har trent styrke i ca.5 år, men har de 2 siste årene fått øynene skikkelig opp for hva som må til for og få bedre resultater. Har vært mye prøving og testing av øvelser, splitter, kg, mat og tilskudd. Ting går litt opp og ned, men det vil jeg tro er normalt for de fleste. Man klarer vel neppe framgang hele tiden.
    Det siste året har jeg begynt og få en god gammeldags mage (bilring), dette ønsker jeg å gjøre noe med. På trening har jeg trent hardt og tungt. Forbrenningen min hart alltid vært svært høy, men merker nå at den ikke er det den var.
    Spiser mye men sunn mat, kanskje litt for mye iom. at magen har utviklet seg noe i feil retning.

Vurderere nå å legge inn følgende (forenklet beskrevet):

T-Rex og 1 kopp kaffe, etterflugt av kardio før frokost.
    Frokst. Proteinshake og litt havregryn. Omega -3 og vitaminer.
    2 fordelte måltider med mer proteiner enn karbohydrater.
    T-Rex. Styrketrening.
    2 fordelte måltider med mer proteiner enn karbohydrater.

Prøver og få til en enkel og grei fettreduksjon, ikkke og gjøre det om til rakettforskning.
    Generelt vil jeg bare lege inn kardio, spise litt mindre karbohydratre og legge til T-Rex.

Innspill og kommentarer settes pris på!

Ulf
    Ulf er ikke aktiv
    Achievements:
    Veteran
    Ulf sin avatar
    Ble medlem
    Sep 2006
    Vel det kommmer til syvende og sist opp til om du klarer å skape et kaloriunderskudd. Holder ikke alltid å spise sunt og trene hardt. Er fort gjort å regne ut om du ligger i vedlikehold, eller om du skaper et underskudd. Hvor mange kcal du trenger daglig er individuelt, kommer ann på aktivitetsnivå og arbeid.
    Generellt kan man si at vanlig vedlikeholdnivå ligger på rundt 30-35kcal pr kg/dag
    Er programmer på nett hvor du kan legge inn kosten så regner den ut energiinholdet.
    Mat på data er et eksempel. Ikke rakettforskning men det kan gi deg litt bedre pekepinn på hvor mye mat som skal til for å skape et kcal underskudd.

Achievements:
    Aktiv
    H_kon sin avatar
    Ble medlem
    Oct 2011
    Alder
    21
    Følg meg og min vei mot atletisk styrke og fysikk!
    http://myrevolution.no/forum/f10/haakon-veien-mot-atletisk-styrke-og-fysikk-1rm-benk-video-pa-s-6-a-6384/#post134068

Følg også med på Facebook!
    http://www.facebook.com/HaakonTheAthleticLifeStyle

Benkpress 5 RM: 125,5 kg

Knebøy 5 RM: 135,5 kg

Sumo-markløft 3 RM: 180 kg

BadWolf sin avatar
    Ble medlem
    Mar 2012
    Hei for å gjøre det veldig enkelt for deg:

1. 2,5 - 3 g protein per kg LBM
    2. Du må ligge i kaloriunderskudd start på 33 * kroppsvekten din. Om du er veldig mye aktiv er dette gjerne lavt nok til å gå ned i vekt, om ikke burde du gjerne kutte noen kalorier. Så vurderer du ut ifra framgang om du burde spise mer eller mindre

Du har ikke gitt så veldig detaljert info rundt planen din så det er vanskelig for oss å gi veldig konkret feedback på den. En del jogging nå i starten er kanskje ok, men jeg ville kuttet mye ned på den ettervert som du går ned i fettprosent

Oaz
    Oaz er ikke aktiv
    Achievements:
    Aktiv
    Oaz sin avatar
    Ble medlem
    May 2009
    Alder
    28
    • Utdannet treningsveileder og personlig trener ved Universitetet i Agder
    • Online coaching, trening & kosthold
    • Medlem av Kristiansand Strongteam - konkurrerer i -90 kg strongman
      4. plass NM Frame Løft - 2. plass NM Farmers walk

Facebook blogg:
    http://www.facebook.com/GoranHaartveit

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

Search Engine Friendly URLs by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.