Gjennomføringa av PF er eg med på, det store spørsmålet er kva kaloriinntak eg skal sikta meg inn på.
Fekk tips om ein kalkulator, som var ganske fin, men den har ganske mange val og.
Eg har ikkje så mykje feitt å bli kvitt, men det har blitt litt etter at eg byrja å trene. Kjem til å ha eit mål på 300-500g i veka.
I følgje kalkulatoren vil eg gå ned 300g i veka med 2300kc på kviledagar og 2900 på treningsdagar. Høyrest det fornuftig ut? Det er sjølvsagt avhengig av så mangt, men det er greit å ha eit utgangspunkt. Eg kjem til å gå på vekta kvar veke for å sjå kva veg pila går.
Betyr det noko kva dag underskotet kjem på? Burde eg gå for eit overskot på treningsdagar og underskot på kviledagar? Til dømes -20% TDEE på kviledag (2300kc) og +10% TDEE på treningsdag (3200kc). Det er jo ein såkalla recomposition eg er ute etter.
Planen er å gå bli kvitt litt feitt i starten, utan at det får for mykje ut over muskelmasse, og deretter prøve å halde ein låg feittprosent.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
. Vi er et feit samboerpar som skal
Vi er nå kommet til et punkt hvor vi rett og slett ikke orker å være overvektig og i dårlig form. Nok er nok. Hvordan jeg ble så feit som jeg er en lang historie, men 3-5 øl daglig og takeawaymat 4 ganger i uken sier litt ... Men jeg skal bli en forbedret mann nå, med fullt fokus på trening og kosthold. Slik som jeg var i studentida ... i form og med et stort smil om munnnen! Var på den tid stor tilhenger av Børges RYP-program på hos TN. Anyway:
: