Hei,
Vi har for tiden litt tekniske problemer med vår betalingsløsning. Vi jobber iherdig med saken
God helg,
MyRevolution
Hei,
Vi har for tiden litt tekniske problemer med vår betalingsløsning. Vi jobber iherdig med saken
God helg,
MyRevolution
Patience is a virtue they say. Impatience on the other hand get things done.
Betalingsløsningen til KLARNA har blitt aktivert så det er fullt mulig å bestille varer. BBS jobber med teknikken på sin side og kommer til å være klar på et eller annet tidspunkt i nær fremtid. Ha en riktig trivelig helg!
Regner dere med å ha vanlig BBS betaling oppe igjen snart?
Min treningsdagbok: http://myrevolution.no/forum/f10/en-ulineaer-treningsdagbok-4545/
Enjoy the road to success, that will make it a daily pleasure not just a moment of happiness. (Børge Fagerli - 2009)
Hei,
Er opp til BBS nå. Vi og vår leverandør på serversiden har oppgitt all info til BBS. De jobber på saken, og vi assisterer dem i prosessen. Tok en tid før de innså alvoret og ville ta tak. Nå satser vi på å ha det løst snarlig. Tør dessverre ikke gi ETA da problemet ligger hos en annen enn oss.
De beste,
Ronny
Bestilte et par reimer forrige torsdag, fortsatt ikke fått noe mail om at de er sendt, heller ikke fått noe fra Posten om at de skal ha kommet. Skal da ikke ta så lang tid før dere sender ut?Eller har den mailen gått tapt i systemet?
Knebøy 170kg
Markløft 200kg
Benkpress 127,5kg
Obsession is what the lazy call dedication.
Hei,
Etter mye klabb og en del babb virker kortløsningen for betaling igjen. Vi fortsetter også med Klarna.
Fred92: Systemet her har sendt ut melding til de som prøvde å kjøpe natt til lørdag og selve lørdag om at alt går igjennom. Betaling er ikke registrert, og penger er ikke trukket fra ditt kort. Dessverre må du gjøre det kjøpet om igjen, men alt skal funke nå endelig.
De beste,
Ronny
MyRevolution
Vel, nå bestilte jeg om igjen i går. Fikk mail om det. Da så jeg samtidig at jeg hadde fått mail den 26. at pakken jeg tidligere hadde bestilt 19. nå er sendt.... Så nå får jeg to par reimer i posten? Det trenger jeg ikkeEr forøvrig bare trukket fra kortet mitt på den siste bestillingen.
Knebøy 170kg
Markløft 200kg
Benkpress 127,5kg
Obsession is what the lazy call dedication.
Du vil få raskere svar om du sender mail direkte til support@myrevolution.no eller lager@myrevolution.no på dette, men her er det to bestillinger og du har betalt for begge, derfor har vi også sendt begge. Du får enten selge det ene paret videre eller returnere det i følge angrefristloven og be om kreditering av beløpet.
------------------------------------------------
Your greatest glory is not in never falling, but in rising every time you fall.
------------------------------------------------
Your greatest glory is not in writing an article, but in having to repeat what it said over and over again, because people don't read the damn article anyway.
Sjekk YouTube-kanalen min for øvelsesguide: http://www.youtube.com/user/BorgeMyR?feature=mhum
Bloggen min: http://myrevolution.no/blogger/
bestillingen min ble avbrutt under betaling, og den står nå som "bestilt" men uten registrert betaling. Får jeg den da med faktura, eller er det trygt å bestille en ny uten å få dobbelt opp?![]()
Hele livet er et eksperiment. Jo flere eksperimenter du gjør, jo nermere er du å lykkes - Emerson
Står man ved målet, angrer man ikke reisens møye og besvær - Aristoteles